09 december 2008

Ont i bröstet

jag är så gott som dö.. fyfaan i natt var den värsta på länge. Låg och kolla på andra avenyn ( så jävla spännande ) Sen när jag kollat klart så skulle jag ställa datorn där den brukar stå, för jag låg nämligen i sängen, sen när jag reser mig upp, så slår det till med en kraftig smärta i bröstet och jag får andnöd. Jag hade så svårt för att andas , det var hemskt visst inte vad jag skulle göra , ringer sebbe först men han kan ju inte göra så mycket åt det. Så jag tampar in i Elins rum och säger att jag inte får luft, hon blev ju vettskrämd självklart, mne hon lyckades lugna mig. Bröstsmärtan hade jag kvar hela natten och nu sitter jag och väntar på telefontid från vårdcentalen , för tydligen om man har haft ont i bröstet mer än 15 min och har svårt att andas eller att der gör ont när man andas djupa andetag så är det akut. Så jag ringde nu till Karla. Telefontid vid 10.30.

Hoppas bara på det bästa.

Uppdaterar senare

Love F

Inga kommentarer: