03 december 2008

Onsdag!

Onsdag idag.. hade två lektioner naturkunskap och samhällskunskap, kan säga att jag höll på att somna. Var så förbannat trött imorse. Men måste sköta skolan nu , har sådan frånvaro :/ men det ska det bli bättre med nu :) Sista dagen på veckan imorgon i skolan , SKÖNT! Sen på fredag blir det utgång med tjejerna. Jag styr förfesten :) Iallafalla idag sluta jag kl 11.15 , drog upp på stan med mikaela och jennifer. Där vi hamna på donkan, tog en vatten och en muffins :D sen gick mikaela och jag kolla lite på stan , köpt 2 ögonskuggor från make up store. Sen hitta jag julklappen jag ska önska mig av sebbe :D Ett armband från pilgrilm med berlocker till. Jätte fint. Så nu ska jag bara berätta det för honom :P haha , han kommer typ säga något i stil med det här , jahaa men vaddå, vart ligger den affärwn och vad kostar det.. jag frå ta hjälp av syrran. nått sådant kommer han säga, JAG LOVAR!

Sitter nu hemma hos sebbe och väntar på honom , ska nog springa ut på stan och köpa en kofta jag hittat. sen hemåt och fixa lite. Måste plugga till ett prov , jag tro det eller ej men jag har ett prov att gör och JAG SKA plugga till det :P

Puss F

Inga kommentarer: