08 december 2008

3 dagar samanfatta på 1 dag, inte illa ;)

nu är det så att jag ligger lite efter i mitt bloggande , Förlåt! Men jag har bara inte haft lust att sitta och glo framför datorn. Så nu ska jag försöka sammanfatta dom dagar jag inte uppdaterat på.

Fredag
Jaa denna dag var jag ju då ledig ifrån skolan , vilket var mycket skönt. men så mycket skönt med sovmorgon det fick jag då inte. skulle klippa vid halv 12 så det vara bara att kliva upp vid halv 10 och gör aiordning mig. Sen möte jag upp Sophie, så klippte jag henne, sen vid halv 2 så kom Eric så klippte jag honom. sen så var det bara att åka upp på stan och klippa jojo. Klockan hade då närmat sig 6 snoret så fort hem och göra sig iordning för kvällens utgång som stod på schemat. Runt halv 8 så droppa folket in och det det blev en väldigt trevlig förfest. Sen tog vi taxi upp till Klaras, men som dessvärre inte vara lika roligt. Sluta med att jag blev utkastat pågrund av våld.

Lördag
degar dag. var helt slut hela dagen , blev lunch med älsklingen på la baguette iaf. Sen senare på kvällen så gick sebbe och jag och hyrde film och åt choklad pudding. Lätt värt efter fredagens bravader.

Söndag
Middag ute i stugan. Övingskörde lite med. Sen på kvällen så blev det O helga natt. Så jävla bra och mysigt. Sen blev det åter film med älsklingen eftersom att jag inte orkade kolla båda på lördagen.

Inga kommentarer: