01 december 2008

Första december

Jaa då var ännu en måndag avklarad i skolan. Känns ganska skönt, sitter nu och funderar på om jag ska åka upp på stan och inhandla några julklappar , eller om jag ska mysa ner mig i soffan och vänta på att min käraste ska sluta skolan. Hur som helst så ska jag plugga på gesällen lite. Måste verkligen det ska skriva provet den 20 januari och vill verkligen klara det. Nästa som att jag vill klara körkortet. Men jaa plugga måste jag göra iaf.

Sen så ska jag hissa och dissa lite idag.

Dissen fick..... JULKLANDERN - fy vad sämst, det var skam att kolla på det imorse. Det kändes inte ett endaste dugg juligt. Det där med julklandern, det har verkligen gått ur styr. Vad har hänt med alla bra som var när man själv var liten? Pettson och findus, Pelle svanslös , mysteriet på greveholm och massa andra man minns..Lite mera sånt SVT! Tänk på vad barn vill se. Man vill se sånt som är barnvänligt i ens egna miljö, inget jävla skit om framtiden. Nej det var Verkligen en besvikelse i år igen.

Och HISSEN får.......... Skolan som låter oss få vara ledig 2 fredagar famåt. Det känns väldigt bra nusåhär innan julen. Och alla lärare som har gått och blivit så snälla. Jaa det är bra det.

Nej nu ska jag ta tag i vettig saker. Kankse uppdataerar senare.

PusssKram / F

Inga kommentarer: