25 augusti 2009

uppdatering om livets gång

Jag är väldigt dålig på det här med att skriva, väldigt dålig.
Men nu tänkte jag att jag skulle försöka igen. Kan vara ganska bra att få skriva av sig ibland.

Vad har hänt sen sist så. Jo jag jobbar och jag har en egen jättttte fin lägenhet centralt väster och har gått och blivit singel.

Sen jobbet då.. Jo jag har börjat på en salong som heter MAKE HAIR. En bra salong med trevliga kollegor, går lite trögt när man inte har en sådan stor kund krets. Men men det kommer.
men pengarna rular in endå. Känner mig vuxen nu :P

Lägenhet har jag också skafft mig, helt otroligt nog , världens mysigaste också. Ligger på Karlslundsgatan här i Örebro. Den är helt i min stil. Åhh vad jag tycker om den. =)

Det här med att jag är singel det har pågått i snart 3 månader. känns jätte tungt :( Men vi är bästa vänner och kankse lite mer. Han kommer iaf vara min bästa. Kamske tar mig en tripp hem till honom ikväll. (A)
Ja och nu när vi endå pratar om kärlek , så har min kära vän hittat kärleken.. såå glad för henns skull. :D

xoxo ,

Inga kommentarer: